Velkommen til vores rejseinfocenter

Her kan du finde oplysninger om din rejse efter emne, eller hvor du er på din rejse.

Bagage

Den tilladte mængde af indchecket bagage afhænger af billettypen, rejsemålet og hvilket EuroBonus-medlemstrin du har. Når du booker din rejse, kan du se, hvilken bagage der er inkluderet i din billet. Hvis du allerede har booket en flyvning, skal du logge ind på Mine bookinger for at se, hvad der er inkluderet.

Beskadiget bagage

  • Hvis din bagage er beskadiget, når du ankommer, bedes du rapportere dette så hurtigt som muligt, så vi kan hjælpe dig. Du kan indrapportere beskadiget bagage ved lufthavnens serviceskranke eller online (hvis skranken er lukket).

  • Når du rapporterer skader ved bagageserviceskranken, modtager du en skriftlig rapport og et PIR-nummer. Behold denne rapport som bevis på skaden.

  • Hvis serviceskranken er lukket, bedes du tage billeder af din beskadigede bagage og bagagemærkerne, hvor bagageserviceskranken ses i baggrunden. Fremlæg derefter et erstatningskrav for beskadiget bagage online.

Ofte stillede spørgsmål

Giv os feedback!

Kontakt SAS Customer Service

Den hurtigste måde at tilføje tillægstjenester eller tjekke, ændre eller annullere en booking på er ved at logge ind på Mine rejser

Chat med os

Gennemsnitlig ventetid. Vores chatbot Ture kan hjælpe dig med de mest almindelige problemer døgnet rundt. Og hvis Ture ikke kan hjælpe, kan du chatte live med en medarbejder.

Ring til os

Længste ventetid. Kontakt os ved at ringe til SAS Customer Service eller vores dedikerede EuroBonus Guld/Diamant-hotline.

SAS - Beskadiget bagage

SAS logotype & Cookies